O nas

Kameralne Szkoły Językowe

Co nas wyróżnia?

Pracownia Językowa nie jest tradycyjną szkołą językową. Zapraszamy dzieci, młodzież i dorosłych na niezwykłą przygodę, jaką z naszymi wykwalifikowanymi lektorami staje się nauka języka angielskiego. W niewielkich, maksymalnie pięcioosobowych grupach uczymy poprzez zabawę, poprzez ruch, poprzez śpiew.

Zajęcia prowadzimy tylko po angielsku, bawimy się językiem angielskim, a wszystko to w przyjaznych wnętrzach naszych Pracowni, w których uczniowie doświadczą radosnej edukacji, a rodzice chwilę wytchnienia i spokoju w Strefie Relaksu.

Zajęcia w atmosferze nauki przez zabawę i szacunku dla młodego ucznia.

Program nauki języków obcych

W Pracowni Językowej nauka języka angielskiego to przyjemność

W Pracowni Językowej chcemy przekazać naszym uczniom, że jest wiele dróg do osiągnięcia swojego celu językowego, a jedną z nich jest przyswajanie języka angielskiego w przyjemny sposób. Nie musimy czytać podręczników, rozwiązywać klasycznych niezbyt ciekawych ćwiczeń, czy „zakuwać”, żeby się nauczyć.
W Pracowni Językowej uczniowie, a w szczególności ci najmłodsi, poznają język w sposób, w jaki poznają świat – z ciekawością i żywym zainteresowaniem, a nie z nosem w podręczniku.

przytulne wnętrze do nauki języka

Przytulne wnętrza

autorska metoda nauki języka

Autorska metoda nauki języka angielskiego dla najmłodszych

strefa relaksu dla rodzica, kiedy dziecko się uczy angielskiego

Strefa Relaksu dla Rodzica

poznawanie języka angielskiego w praktyce

Poznawanie języka angielskiego w praktyce

Chcemy :

$

zarażać ciekawością do języka angielskiego

$

by nasi uczniowie wiedzieli, że dzięki znajomości języka angielskiego świat stoi przed nimi otworem

$

by nasi uczniowie swobodnie komunikowali się w języku angielskim

$

by potrafili poradzić sobie w codziennych sytuacjach wykorzystując znajomość języka angielskiego

$

by nasi uczniowie czuli się dostrzeżeni i docenieni za swoje zaangażowanie

$

by uczniowie czuli się w Pracowni Językowej jak w domu

Nie chcemy :

$

zmuszać do poznawania języka angielskiego

$

nudnych podręczników i pilnego notowania w zeszytach

$

by nasi uczniowie skupiali się na poprawności gramatycznej zamiast na skutecznej komunikacji

$

ocen, kartkówek i sprawdzianów

$

siedzenia w ławkach

$

napiętej atmosfery